Sukces MPG Media Planning

MPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera (Danone).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Już po raz drugi MPG Media Planning  (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej, oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.

„Bardzo cieszy nas fakt, że mamy możliwość już drugi rok pracować z Polską Wodą. Jest to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o tym, że Klienci ufają naszym doświadczeniom i chcą do nas wracać” – powiedział Jacek Dzięcielak CEO MPG Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"