Super-Pharm klientem Big-Picture

Do grona klientów Big Picture dołączyła sieć drogerii Super-Pharm.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Super-Pharm klientem Big-Picture

W ramach umowy Big Picture odpowiada za pełen zakres działań komunikacyjnych, w tym opracowanie strategii komunikacji, media relations, kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych oraz prowadzenie projektów specjalnych.

Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Aleksandra Kiljan, PR consultant, która na co dzień odpowiada m.in. za projekty marek premium, w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak.

Współpraca trwa od czwartego kwartału 2019 roku i rozpoczęła się od komunikacji wdrożenia nowej wersji programu lojalnościowego dla klientów Super-Pharm.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Super-Pharm nie korzystał wcześniej ze wsparcia agencji PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana