„SuperDzieciak” gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Pierwsze trzy odcinki nowego programu rozrywkowego Polsatu „SuperDzieciak” oglądało średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji nowego talent-show zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z „Mam talent!” i „The Voice of Poland”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„SuperDzieciak” gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowy talent-show „SuperDzieciak” nadawany jest na antenie Polsatu od 10 października w soboty o godz. 20.05

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki programu zgromadziły średnio 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 10,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu - obejrzało go średnio 1,81 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Polsat w trakcie emisji „SuperDzieciaka” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadający wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,94 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Dwójka („The Voice of Poland”; 13 proc.), zaś słabiej od Polsatu wypada Jedynka („Komisarz Alex” i filmy; 10,75 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia „SuperDzieciaka” na tle konkurencji

Talent-show „SuperDzieciak” oparty jest na holenderskim formacie „SuperKids”. Uczestnikami programu są dzieci w wieku od 4 do 14 lat, utalentowane sportowo, artystycznie, tanecznie lub naukowo. Występy dzieci ocenia blisko stu ekspertów z różnych dziedzin oraz czteroosobowe jury. W gronie jurorów są Magdalena Stużyńska, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Dariusz Michalczewski,a show prowadzą Katarzyna Ankudowicz i Wojciech „Łozo” Łozowski (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,40 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-5-mln-widzow-aplauz-aplauz-tvn-na-czele-grupy-komercyjnej ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami