"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis

Marka produktów do pielęgnacji włosów do włosów Garnier Fructis przechodzi przemianę, której towarzyszy kampania w telewizji, na outdoorze, w przestrzeni cyfrowej i punktach sprzedaży. Akcję pod hasłem "Superowoce dla superwłosów" przygotowały firmy Agencja Warszawa, Big Picture, Zenith i Value Media.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis

W ramach przemiany marka Fructis prezentuje konsumentom nowe formuły bez parabenów, o owocowych właściwościach, które mają być skuteczniejsze i zostały przetestowane dermatologicznie. Inspiracją dla opracowania nowych formuł szamponów, masek i produktów do pielęgnacji włosów wszystkich linii nowego Fructis stały się owoce. Składnikami produktów Fructis są amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, a także ogórek. Pozostałe składniki aktywne to trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny oraz witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także nowe opakowania, wykonane w 25% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia. Ponadto pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Zmianę w portfolio marki Fructis wspiera kampania "Superowoce dla superwłosów", prowadzona w telewizji, na outdoorze, w kanale digital oraz w punktach sprzedaży (promocje w sklepach). Towarzyszą temu działania PR, w tym media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami.

Działania marketingowe prowadzi Agencja Warszawa, a komunikację PR powierzono agencji Big Picture. Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Zenith, a za media online – Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem