„Świadomi zagrożenia” w kampanii Lasów Państwowych (wideo)

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych rozpoczęła kampanię informacyjno-edukacyjną „Świadomi zagrożenia”. Przygotowaniem akcji zajęły się firmy Los Mejores, Mojotribe, Propeller Film i Małek Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Świadomi zagrożenia” informuje, że co roku w Polsce dochodzi do ok. 10 tys. pożarów lasów, z których zdecydowaną większość powodują ludzie. Celem akcji jest doprowadzenie do ograniczenia skali tego problemu o jedną trzecią.

W kampanii są wykorzystywane spoty pod wspólnym hasłem „Łza nie ugasi pożaru”, które przedstawiają najbardziej powszechne przyczyny pożarów lasów. Jednocześnie reklamy wskazują, że za każdym pożarem lasu stoi konkretna osoba, której nieostrożność, beztroska lub zwykła bezmyślność wywołuje nieodwracalną tragedię - tak dla przyrody, jak i dla samego sprawcy, a często również bliskich mu osób. W przekazach jest też zawarty apel o reagowanie na zagrożenia poprzez dzwonienie pod numer alarmowy 998 lub 112.

Akcja od 15 czerwca jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (przede wszystkim serwis swiadomizagrozenia.pl) oraz prasie (reklamy i artykuły o tematyce przeciwpożarowej w najważniejszych dziennikach regionalnych Polski północno-wschodniej i południowo-wschodniej). Ponadto w 10 województwach (mazowieckim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, łódzkim, śląskim, świętokrzyskim, lubelskim, małopolskim i podkarpackim) zaplanowano działania edukacyjne w szkołach (konkursy, szkolenia), kolportaż materiałów promocyjnych (m.in. plakaty, ulotki, foldery, broszury, czapki, koszulki, torby, plany lekcji, zakładki do książek, ołówki) oraz dystrybucję dwóch 26-minutowych filmów edukacyjnych i 56-minutowego filmu dokumentalnego

Strategię komunikacji, kreację ATL i identyfikację wizualną kampanii przygotowały agencja Los Mejores i studio Mojotribe. Spoty telewizyjne wyreżyserował Mariusz Palej, a ich produkcją zajęły się Mojotribe i Propeller Film. Natomiast za zakup czasu w mediach oraz działania wzmacniające kampanię odpowiada agencja Małek Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"