„Świat Wiedzy” liderem, „Świat Nauki” o 17 proc. w dół

Większość miesięczników popularnonaukowych zanotowało w marcu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej stracił „Świat Nauki”. Największy wzrost, choć nieduży, zanotowała z kolei „Wiedza i Życie”. Liderem zestawienia był „Świat Wiedzy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem “Świata Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w marcu br. wyniosła 127 539 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł zadebiutował na rynku w sierpniu 2011 roku.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł dotychczasowy lider, czyli wydawany przez G+J Polska miesięcznik “Focus”. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 4,94 proc. do 83 357 egz.

Trzecia lokata przypadła “Focusowi Historia” (G+J Polska), który sprzedał się w marcu br. w liczbie 34 303 egz., notując spadek o 10,26 proc.

Największy wzrost sprzedaży ogółem w marcu br. zanotował miesięcznik „Wiedza i Życie” (Prószyński Media). Jego wynik poszedł do góry o 2,67 proc. do 29 053 egz.

Najwięcej stracił natomiast zajmujący ostatnie miejsce „Świat Nauki” (Prószyński Media). Sprzedał się on w trzecim miesiącu br. w liczbie 14 893 egz. po spadku o 16,76 proc.

Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 4,62 proc., w marcu br. względem lutego br. zanotował „21. Wiek” (Amconex). Natomiast najwięcej straciła „Wiedza i Życie” - było to 12,24 proc.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?