Musiał, Gąsiewska, Karolak i Fidusiewicz w świątecznej reklamie Pepsi

Pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!" ruszyła świąteczna kampania popularnego napoju. Udział biorą w niej aktorzy Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz, Tomasz Karolak i Wiktoria Gąsiewska oraz influencerka Pepsi - Martyna Chomacka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii Pepsi Musiał, Fidusiewicz, Wiktoria Gąsiewska oraz Chomacka wcielają się w drużynę elfów, które zajmują się przygotowaniami do świąt - pieczeniem, sprzątaniem, dekorowaniem. Do domu, w którym dzielne elfy szykują święta, skrada się Święty Mikołaj, którego gra Tomasz Karolak.

Kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” ma pokazywaź, że Boże Narodzenie to nie tylko czas, kiedy siedzimy przy suto zastawionych stołach. Wyjątkową atmosferę kreują chwile, a także mini okazje przed oraz w trakcie świąt.

- Poprzez kampanię świąteczną Pepsi, chcemy dostarczać naszym konsumentom najbardziej pozytywnych emocji przed, jak i w trakcie świąt. Chcemy z nimi celebrować wszystkie mini okazje, jakie co roku tworzą niesamowitą aurę świąt, której z dużą ekscytacją wyczekujemy - powiedziała Lena Ozimska, junior brand manager Pepsi, odpowiedzialna za kampanię świąteczną 2020.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pepsi-taste-the-beat-sarius-kali-plan-be-baranovski-i-klaudia-szafranska-teledysk-zyj-jak-chcesz ##

Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360 stopni. Obok standardowych kanałów komunikacji, mini okazje z Pepsi będą dostępne również w sieci. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów z serii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”.

Kampania pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”

Ścieżka kreatywna do kampanii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji Pepsi Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. Silnym elementem kampanii jest także ekspozycja świątecznych materiałów POS w sklepach na terenie całej Polski. Wyróżniające się ekspozycje z produktami Pepsi utrzymane są w niebieskiej scenerii, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu Elfów.

Za ideę kreatywną w telewizji i kanałach cyfrowych odpowiada agencja Artegence, a za zaplanowanie kampanii w mediach dom mediowy Media Direction.

Produkcją spotu zajęła się Papaya i Film Produkcja, a wyreżyserował go Daniel Jaroszek. Produkcja materiałów digital została wykonana przez Film Produkcja (reż. Piotr Matejkowski). Za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiada BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"