Świąteczne RMF Classic promowane w sieci

Grupa RMF wspiera kampanią reklamową stację RMF Classic, która do świąt gra wyłącznie świąteczna muzykę.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmuje internet - głównie największe portale jak Onet, Wirtualna Polska, o2.pl i Interia.pl. Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

RMF Classic od 6 do 26 grudnia br. nadaje wyłącznie świąteczne utwory. Na antenie emitowany jest również specjalny program z udziałem Michael'a Buble (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział RMF Classic w rynku w okresie od sierpnia do października br. wyniósł 1 proc. (dowiedz się więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS