Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

“Szymon na żywo” po trzech odcinkach ma o 600 tys. widzów mniej niż rok temu oglądało “Szymon Majewski Show", a jego widownia spada z wydania na wydanie. Jak podkreśla Bogdan Czaja, z-ca dyr. programowego TVN "stacja cały czas pracuje nad formatem".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Szymon na żywo” emitowany jest w poniedziałki o 21.30. Po trzech odcinkach widownia formatu wynosi 1,75 mln widzów, co daje TVN średnio 12,83 proc. udziału w grupie 4+ i 13,76 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek obejrzało jeszcze ponad 2 mln osób, trzeci miał już tylko 1,52 mln oglądających.

Nowy program Majewskiego ogląda znacznie mniej widzów niż emitowany rok temu w marcu poprzedni format satyryka, czyli “Szymon Majewski Show”, który był pokazywany w tym samym paśmie. Po trzech odcinkach gromadził on bowiem 2,32 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 17,16 proc. i 18,47 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie emisji “Szymona na żywo” TVN zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, która nadaje wówczas kulisy “M jak miłość” oraz program ”Tomasz Lis na żywo”. Daje to jej 25,28 proc. udziału w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 20,36 proc.). Gorzej od TVN wypada za to TVP1 (“Teatr TV“, “Czas na dokument”; 7,79 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat przed TVP2, a TVN także jest trzeci.

- Nie jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności “Szymona na żywo” - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - To jednak nowy program, jego formuła jest cały czas dopracowywana. Nie zmieniamy planów dotyczących jego emisji - dodaje Czaja.

grafika

Z danych telemetrycznych wynika, że rozrywkowy format śledzą najchętniej kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “Szymon na żywo” znaleźć można rozmowy z gwiazdami prowadzone przez Szymona, parodie polityków czy śmieszne materiały z udziałem Billguuna Ariunabaatara. Producentami show są Rinke Rooyens, szef Rochstaru i Remik Maścianica.

Oglądalność “Szymona na żywo” odcinek po odcinku

Widownia formatu na tle konkurencji

Profil widowni programu  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny