„Tak jest” poprawia wynik TVN 24

Program „Tak jest” Andrzeja Morozowskiego, emitowany od września 2010 roku, ogląda w TVN 24 średnio 264 tys. widzów. To więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem, ale nadal mniej niż notuje jej główny konkurent.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program w okresie od 13 września 2010 roku do 15 lipca 2011 roku miał 2,25 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,67 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem w tym paśmie TVN 24 miał odpowiednio 1,99 proc. i 1,74 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49, program „Tak jest” nie był nadawany) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.  

Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd odcinek z 19 stycznia br., który przyciągnął 567 tys. widzów. 

TVN 24 w trakcie emisji „Tak jest” w badanym okresie przegrywał z TVP Info. Konkurencyjny kanał miał 365 tys. widzów i 3,06 proc. udziału w rynku. 

Program nieco chętniej oglądają mężczyźni, dominują widzowie po 50. roku życia z wykształceniem średnim i wyższym. 

Program „Tak jest” prowadzą Andrzej Morozowski i Maciej Knapik. Składa się z rozmowy z politykiem, prezentacji autorskiego materiału oraz dyskusji z publicystami i ekspertami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana