Tarczyński promuje się w filmowym stylu (wideo)

Czterej muszkieterowie promują kabanosy firmy Tarczyński. Kampanię przygotowały Red8 i Papaya Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tarczyński promuje się w filmowym stylu (wideo)

Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, który znamy z wcześniejszych reklam Tarczyńskiego. W poprzednich spotach przekąskami polskiego producenta z uznaniem delektowali się już Brytyjczycy, Niemcy i Japończycy. Tym razem bohaterami spotu zostali francuscy muszkieterowie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tarczynski-pikantne-kabanosy-piri-piri-wege-opinie ##

- To jedna z naszych największych i najbardziej spektakularnych kampanii. Szacujemy, że najnowszy spot przynajmniej raz zobaczy aż 80% dorosłych Polaków, a co drugi z nich obejrzy go kilkukrotnie częściej w internecie. Ta krótka i humorystyczna produkcja realizuje nasze najważniejsze cele - umocnienie pozycji lidera w kategorii kabanosów oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o każdej porze dnia. Jestem przekonany, że spot zostanie bardzo ciepło odebrany przez konsumentów - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński.

Tarczyński z kampanią w filmowym stylu

Spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw.

Letnia kampania rozpoczęła się 11 czerwca. Działaniom reklamowym tradycyjnie towarzyszyć będzie zwiększona ekspozycja produktów Tarczyński w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.

Reklama została wyprodukowana przez Papaya Films na podstawie kreacji przygotowanej przez agencję Red8. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski a operatorem Michał Englert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style