„TatoWie” - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„TatoWie” - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)

Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w humorystyczny sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Jak podaje firma, kampania jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. Dlatego też akcja pod hasłem „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” skupia się na komunikacji oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.

Bohaterami kampanii zostali młodzi, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, m.in. poprzez robienie zakupów czy też wspólne przyrządzanie posiłków. W ten sposób Netto zwraca uwagę, jak ważną rolę w rodzinie zajmują ojcowie i tym samym zachęca ich do zaangażowania się w codzienne gotowanie razem z żonami i swoimi dziećmi.

W spotach reklamowych, które są emitowane na profilu Netto na Facebooku oraz na YouTube, obaj ojcowie wykazują się nie tylko humorem, ale przede wszystkim merytoryczną wiedzą o zdrowym przyrządzaniu posiłków. Zaskakują znajomością inspirujących i ciekawych sposobów na wykorzystanie warzyw i owoców w rodzinnym menu.

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania popularnych owoców i warzyw. To produkty, po które klienci chętnie sięgają, ponieważ są łatwo dostępne, świeże oraz można je wykorzystać do wielu różnych dań. W reklamach zaprezentowano mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne.

W ramach działań zaplanowano również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja br. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Więcej szczegółów znajdzie się na stronie, która zostanie uruchomiona wraz ze startem konkursu. Do wygrania będzie: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.

grafika

Kampania obejmuje też radio, kina, bilbordy oraz sklepy Netto w całej Polsce.

Kreacją reklam zajęły się agencje Brand New Heaven, agencja AT – agencja reklamowa Anny Turkiewicz, a za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Media Group i agencja Netsprint.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta