Tauron zaczął przetarg na obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na roczną obsługę mediową jej kampanii. Wybrana agencja, lub maksymalnie dwie, zajmie się budżetem mediowym w wysokości 12,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zwycięzca przetargu będzie świadczyć dla Tauron Sprzedaż kompleksową obsługą w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz zajmie się wsparciem firmy  w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

W przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa maksymalnie z dwoma agencjami na okres 12 miesięcy. Tauron przewiduje możliwość jej przedłużenia o kolejnych 6 miesięcy. Warunkiem jednak jest wielkość budżetu – nie może przekroczyć kwoty 12,3 mln zł. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 16 stycznia 2019 roku jest wpłata 70 tys. zł wadium.

Obecnie obsługą mediową Tauronu zajmują się agencje ClickAd i Effective Media Solutions wybrane przez spółkę do współpracy w połowie br.

Z kolei za jej obsługę reklamową odpowiadają wybrane w ostatnim czasie agencje Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami