Tele5 z nowymi pasmami. Stacja planuje program śniadaniowy (wideo)

W czerwcu br. kanał Tele5 wprowadzi do swojej ramówki programowej nowe pasma filmowe i serialowe. Kanał pracuje też nad własnym magazynem śniadaniowym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W poniedziałki Tele5 nadawać będzie pasmo filmowe "Niesamowite historie", we wtorki -"Hit na maksa", a w środy - "Filmowe sensacje". W czwartkowe letnie wieczory Tele5 zaproponuje widzom nowy cykl „Podglądanie na ekranie" z filmami dokumentalnymi zrealizowanymi w formule reality oraz serialem „Miasto ludzi”. Nowością w stacji będzie też niedzielne pasmo "Family TV" z  serialami, filmami fabularnymi i popularnonaukowymi dla całej rodziny.

- Nowe pasma to uzupełnienie naszej, doskonale przyjętej przez widzów, filmowej oferty w prime time oraz piątkowego pasma "Wieczór z gwiazdami” - mówi Jarosław Burdek, dyrektor ds. programowych, zakupu licencji i marketingu Tele5.

- Ale to nie wszystkie nowości, nad którymi pracujemy - w weekendy chcemy wykorzystać szansę, jaka pojawia się na zagospodarowanie porannego pasma w sytuacji, kiedy duże stacje telewizyjne rezygnują na czas wakacji z magazynów śniadaniowych. Pracujemy nad nowatorską wersją porannego show i myślę, że już pod koniec lipca pozytywnie zaskoczymy naszych widzów. Chcemy zawalczyć o wakacyjnego widza, który potem zostanie z nami na kolejne, chłodniejsze sezony - dodaje Burdek.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział Tele5 w rynku w kwietniu br. wyniósł 0,24 proc. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały