Telewizja nowej generacji już ruszyła

Starcom, Next i DDB odpowiadają za kampanię 'telewizji nowej generacji'.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Starcom i Next, dział Starcom MediaVest Group zajmujący się komunikacją w mediach interaktywnych oraz agencja reklamowa DDB Warszawa odpowiadają za kampanię launchową „telewizji nowej generacji”, platformy cyfrowej pod marką „n”, którą wprowadza na rynek ITI Neovision.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowej marki jako atrakcyjnej programowo i nowoczesnej technologicznie. Działania reklamowe rozpoczęły się od komunikacji prelaunchowej w Internecie, teletygodnikach i na antenie telewizji TVN. Właściwa część kampanii rozpoczęła się 22 września br. Jej trzon stanowić będzie telewizja, wspomagana w początkowym okresie zasięgową kampanią outdoorową realizowaną na nośnikach systemowych (BL, FL 6X3 i 12X3) oraz na siatkach wielkoformatowych. Sieć nośników wielkoformatowych została opracowana specjalnie na potrzeby ITI.

Istotną rolę pełnić będą również prasa telewizyjna i Internet. W TV guide’ach wykorzystane zostaną niestandardowe formaty. Ponadto zaplanowane są ambient media w supermarketach, na ulicach miast i w środkach komunikacji (PKS).

Za obsługę części internetowej odpowiadają Next współpracujący z agencjami Max Weber i Artegence. Kampania prowadzona będzie nieprzerwanie do końca roku.

Wartość budżetu nie została ujawniona.

Podobne informacje

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych