Telewizja Polska szuka firmy, która zbada ruch w jej serwisach internetowych

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę zajmującą się pomiarem ruchu na jej witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Prowadzony przez TVP przetarg dotyczy świadczenia usług pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych.

Z wybraną firmą nadawca publiczny będzie pracować przez rok od zawarcia umowy.

O wyborze zwycięzcy zdecyduje w 90 proc. proponowana cena, a w 10 proc. -- tzw. oferowana jakość produktu.

Przetarg trwa do 25 września br. a jego szczegóły znajdują się tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana