Telewizja Polska szuka w przetargu integratora numerów SMS premium

Telewizja Polska wybiera w przetargu integratora, który udostępni jej numery premium SMS na wyłączność oraz będzie realizował na tych numerach usługi interaktywne wykorzystujące wiadomości SMS przy wybranych programach tv. TVP będzie pracować z tą firmą dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana firma udostępni TVP na wyłączność numery SMS premium, które będą wykorzystywane przy określonych programach tv (jak ostatnio np. numer 7350 przy głosowaniu dla widzów wybierających zwycięzcę programu „The Voice Kids”). Będzie też zajmować się obsługą różnego rodzaju akcji, w których SMS-y będą wykorzystywane.

Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 9 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"