Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane „dla spragnionych wielkich emocji” (wideo)

W telewizji, internecie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen, Essenzia i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji” prezentowane są telewizory Sharp Aquos LED o dużych ekranach: 60-, 70-, 80- i 90-calowym. Reklamy podkreślają niezapomniane wrażenia, jakie dają użytkownikom te telewizory.

Akcja, zaplanowana na kwiecień i maj, jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (spoty w kanałach tematycznych z oferty TVN, TVP i Polsatu, partnerstwo z Discovery Channel i Discovery Science obejmujące m.in. banery sponsorskie, plansze promocyjne i tzw. smart ideas, emitowane podczas wybranych programów).

Ponadto obejmuje kina sieci Multikino, a w kolejnych miesiącach także internet i punkty sprzedaży. Działania w tym samym czasie co w Polsce są realizowane na Litwie Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Czechach.

Globalny spot reklamowy przygotowała amerykańska agencja McGarry Bowen, a jego adaptację na polski rynek - agencja Essenzia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu