The Media Insight wygrywa przetarg Grupy Orbico

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od maja agencja The Media Insight będzie odpowiedzialna za pełne skoordynowanie procesów marketingowych, w tym zakup mediów online, wprowadzenie automatyzacji i szeroko pojęty consulting w obszarze digital. Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-media-insight-kaufland-umowa ##

O wyborze The Media Insight zadecydowały bardzo dobre zrozumienie biznesu klienta oraz umiejętność dopasowania do niego niestandardowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych.

– Podczas procesu przetargowego agencja potwierdziła nie tylko swoje szerokie kompetencje, ale również przedstawiła najatrakcyjniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę do wymogów transformacji digitalowej, w której obecnie znajduje się Orbico Group. Wierzymy, że Mindshare stanie się naszym kluczowym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań marketingowych – uzasadnia Justyna Pawlicka, group digital marketing & media manager w Orbico Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS