2,97 mln widzów „The Voice Senior”. TVP2 znokautowała konkurencję

Pierwszą polską edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,97 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,30 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki „The Voice Senior” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 grudnia do 28 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 2,97 mln osób, co przełożyło się na 20,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię - wynoszącą 3,49 mln oglądających - zgromadził trwający ponad pół godz. finał programu, który został nadany na żywo.

grafika

Dla porównania, emitowaną jesienią br. w tym paśmie dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w 4+, 14,73 proc. w 16-49 oraz 13,55 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” wzrosła o 1,14 mln widzów, ale z drugiej strony nowy program nie konkurował m.in. z pokazywanym w TVN „Mam talent!”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-programy-kontynuacja-nowa-umowa-tvp-talpa,7170826831534209a ##

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 8,36 proc., emitująca gł. „Pogodę”, „Alarm!”, Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci był TVN (filmy; 6,61 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmowe; 5,34 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach programu wyniosły 7,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-2-sezon-wystartowaly-zdjecia-kiedy-emisja,7170824615310977a ##

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

W składzie jury pierwszej polskiej wersji programu znajdowali się: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show prowadzili Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Pierwszą edycję talent-show wygrały Krystyna, Jolanta i Elżbieta Szydłowskie. - Jestem przekonany, że ambicją telewizji będzie kontynuowanie tego formatu, być może nawet rozbudowa. Będą kolejne formaty dedykowane seniorom - podczas finału zapowiedział prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"