TicketCo nowym klientem Arskom

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, norweską firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe czy muzyczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współprace rozpoczęto od informacji o obsłudze Legii Warszawa przez TicketCo. Firma wdroży i dostosuje dla piłkarskich mistrzów Polski swój obecny system sprzedaży biletów.

Arskom będzie odpowiedzialny za obsługę public relations, aktywację współpracy z Legią i komunikację przyszłych kontraktów klienta w Polsce, a także działania z influencerami sportowymi.

Za obsługę nowego klienta po stronie agencji odpowiedzialny będzie Mateusz Brzeźniak, senior account executive, wraz z zespołem.

Strony nie ujawniają wysokości kontraktu ani okresu, na który została zawarta umowa.

Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi,

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN