TicketCo nowym klientem Arskom

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, norweską firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe czy muzyczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współprace rozpoczęto od informacji o obsłudze Legii Warszawa przez TicketCo. Firma wdroży i dostosuje dla piłkarskich mistrzów Polski swój obecny system sprzedaży biletów.

Arskom będzie odpowiedzialny za obsługę public relations, aktywację współpracy z Legią i komunikację przyszłych kontraktów klienta w Polsce, a także działania z influencerami sportowymi.

Za obsługę nowego klienta po stronie agencji odpowiedzialny będzie Mateusz Brzeźniak, senior account executive, wraz z zespołem.

Strony nie ujawniają wysokości kontraktu ani okresu, na który została zawarta umowa.

Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi,

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu