Time stawia na eventy

W spółce Time została powołana komórka 'Grupa e:ventowa - Ge:',którą będzie kierować Cezary Fortuna.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej głównych zadań należeć będzie sprzedaż eventów muzycznychi formatów telewizyjnych produkowanych przez spółkę Promotor UnitedEntertainment (Sopot Hit Festiwal, EMA, Hity na czasie) orazrealizacją akcji z zakresu BTL na potrzeby klientów Time.

W ofercie Ge: znajdzie się również oferta realizacji akcji zzakresu marketingu 360 stopni, bazującym na radiu, internecie orazdziałaniach eventowych.

Cezary Fortuna ze spółką Time związany był przez 7 lat, od 2000roku, m.in. jako sponsoring manager. Od początku 2008 roku zajmowałstanowisko new business directora w firmie SnapEvent (Sony Music)zajmującej się marketingiem muzycznym oraz organizacjąeventów.Grupę e:ventową współtworzyć będzie także Przemek Kaczmarek, którypracuje w Time od 2002, do tej pory jako doradca ds klientówkluczowych, sponsoring manager oraz dyrektor marketingowegowsparcia sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse orazgratka.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"