TNS: 0,6 procenta wzrostu wydatków na reklamę w I kw.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę narynku amerykańskim wzrosły o 0,6 procenta w porównaniu zanalogicznym okresem roku 2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych przedstawionych przez firmę badawczą TNS MediaIntelligence wynika, że najwyższy wzrost wydatków reklamowych - o8,5 procenta - odnotowano w przypadku internetu - informuje serwisMediaPost Publications.

Warto tutaj podkreślić, że TNS uwzględniła tutaj tylko reklamętypu display, nie biorąc pod uwagę innych znaczących sektorów,takich chociażby jak reklama w internetowych wyszukiwarkach.

Dziesięciu największych amerykańskich reklamodawców w I kwartalewydało łącznie 4,425 miliarda dolarów na reklamę, czyli o 1,6procenta więcej niż rok wcześniej.

Liderem była tutaj firma Procter & Gamble (836,4 milionadolarów na reklamę - wzrost o 15,8 procenta). Jednak w przypadkukilku innych wielkich firm odnotowano znaczące spadki: Johnson& Johnson o 15,3 procenta, AT&T o 14,6 procenta, WaltDisney o 7,9 procenta czy Time Warner o 6,8 procenta.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK