'To jasne jak czarna porzeczka' w kampanii Finlandia BlackcurrantFusion

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego wariantusmakowego wódki Finlandia. Akcja przebiega pod hasłem "To jasne jakczarna porzeczka".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa nowego smaku wódki Finlandia - BlackcurrantFusion jest oparta na motywach kiści czarnej porzeczki. Przekaz podhasłem "Co nowego w Finlandii? To jasne jak czarna porzeczka"podkreśla, że ten wariant jest właśnie wprowadzany dosprzedaży.

Akcja jest prowadzona w sklepach detalicznych orazsupermarketach Reak, Carrefour, Makro, Alma i Bomi, obejmującróżnorodne nośniki, m.in. owijki paletowe, ekspozytory, standynaladowe, plakaty, ulotki prezentacje multimedialne, prezentacje nastandach, naklejki i inserty do menu.

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotowała agencjaFocus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana