Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek

Tomasz Bogdanowicz stanął na czele nowej agencji komunikacyjno-consultingowej 81/82.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek
Zespół 81/82:Tomasz Bogdanowicz, Agata Grzylińska-Pawełczak, Anna Grabowska i Anna Kumór

Claimem nowejagencji jest „We make sense & that makes a difference”. Zespół 81/82 specjalizuje się w platformowych rozwiązaniach komunikacyjnych, strategii i platformach komunikacji, w tworzeniu marek, kreacji oraz w consultingu biznesowym.

Agencja stawia na współpracę z polskimi przedsiębiorcami

- To wciąż duże wyzwanie rodzimego biznesu, który z jednej strony ma ogromny potencjał rozwoju, ale z drugiej nie zawsze w pełni wykorzystuje siłę marketingu. Chcemy to zmieniać - deklaruje Tomasz Bogdanowicz, współwłaściciel i managing director w 81/82 - być opiekunem i partnerem takich firm, ukazując sens i realne korzyści płynące z inwestycji w komunikację z odbiorcą, budować wspólną perspektywę i - co ważne - bliską, niedystansującą relację - dodaje Bogdanowicz.

Agencja została założona przez Tomasza Bogdanowicza, Annę Grabowską, Annę Kumór i Agatę Grzylińską-Pawełczak. Każdy w zespole ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, zdobywane podczas pracy dla takich marek jak: Unilever, Carlsberg, Rossmann, VW, CEDC, Procter & Gamble, T-Mobile.

- Agencja rozpoczęła działalność w październiku ubiegłego roku. Był to czas, w którym testowaliśmy nasz koncept oraz budowaliśmy portfolio, które stanowi jego uwiarygodnienie. Obecnie otwieramy się szeroko na rynek i zapraszamy do współpracy nowe podmioty - mówi nam Tomasz Bogdanowicz.

Tomasz Bogdanowicz od 2019 roku prowadził agencję marketingu sprzedażowego Shopper Link. Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, agencja "pozostaje na rynku w charakterze specjalistycznego podmiotu świadczącego usługi doradcze z zakresu shopper marketingu".Bogdanowicz wcześniej sześć lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił funkcję managing partnera oraz client service directora.

Agata Grzylińska-Pawełczak w 81/82 odpowiada za dział client service, a Anna Grabowska i Anna Kumór za kreację.

W gronie klientów na swojej stronie internetowej agencja wymienia takie firmy i marki jak Podravka, Vistula, Dermika czy Legia Tenis&Golf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana