Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w reklamie Delikatesów Centrum

Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Cykl filmów edukacyjnych „Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Tomek Jakubiak dzieli się z widzami swoją ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.

Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje 9 odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego odcinka jest potrawa, przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.

W komunikacji wykorzystano kanały YouTube, Facebooka oraz stronę internetową Delikatesów Centrum.

Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?