Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w reklamie Delikatesów Centrum

Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Cykl filmów edukacyjnych „Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Tomek Jakubiak dzieli się z widzami swoją ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.

Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje 9 odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego odcinka jest potrawa, przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.

W komunikacji wykorzystano kanały YouTube, Facebooka oraz stronę internetową Delikatesów Centrum.

Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Brytyjski wydawca zwolnił 60 pracowników. To efekt działań Google

Brytyjski wydawca zwolnił 60 pracowników. To efekt działań Google

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI