Tomasz Karolak śpiewa hit Brathanków w kampanii nielimitowanego LTE w Orange (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję „Nielimitowane LTE” wprowadzoną właśnie w Orange Polska. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Platige Image i MEC - jest Tomasz Karolak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie „Nielimitowanego LTE” w Orange Tomasz Karolak śpiewa przeróbkę przeboju Brathanków „W kinie, w Lublinie”, co ma podkreślać szeroki zasięg internetu LTE w tej sieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nielimitowane-lte-w-orange-i-nju-mobile-nowe-taryfy-orange-free-net-wideo ## 

Towarzyszą temu migawki z wcześniejszych reklam Orange z udziałem Karolaka i innych aktorów z serialu „Rodzinka.pl”, m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej i Macieja Musiała. Występują oni w kampaniach sieci od września ub.r.

 

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radiu (Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), internecie (m.in. Interia, Onet, YouTube) oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland, spot wyprodukowało studio Platige Image, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat