Tomasz Kłos w nowej reklamie leku Etopiryna

Producent leku Etopiryna w swojej kampanii reklamowej wykorzystuje nadal wizerunek piłkarza Tomasza Kłosa.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tomasz Kłos nie został wybrany na mundial. Czy zatem spoty znikną z telewizji? Nie. Wkrótce zobaczymy kolejne reklamy - podano w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

- Tomek Kłos typowany był jako jeden z tzw. pewniaków, ale 15 maja o 20.30  dowiedzieliśmy się, że nie jedzie. Tomek miał niezły ból głowy, my też. Na szczęście mamy Etopirynę – mówi Filip Wołowski z-ca dyrektora OTC w Polpharmie – Sytuacja wymagała od nas opanowania i wdrożenia  tzw. planu B.

   

Firma przygotowała reklamę prasową z wizerunkiem piłkarza i sloganem – „Serce boli. Głowa nie. Dziękuję Pani Goździkowa.” Ukazały się one już w „Super Ekspresie”, „Gazecie Wyborczej”, „Fakcie”. W  telewizji będą emitowane spoty, w których na zaaranżowanej konferencji prasowej dziennikarz  zadaje Tomkowi Kłosowi pytanie  – ”I co teraz?” Sportowiec odpowiada – „Spokojna głowa” i wskazuje na napis na koszulce – „Dziękuję Pani Goździkowa.” Spoty będzie można zobaczyć w wybranych stacjach ogólnopolskich od końca maja do zakończenia mundialu.

- Decyzja trenera Janasa zmieniła koncepcję kampanii reklamowej Etopiryny, ale przede wszystkim wywołała prawdziwą wrzawę w mediach, wśród kibiców i obserwatorów. Ukazało się wiele publikacji i komentarzy na temat piłkarzy biorących udział w kampaniach reklamowych. W każdej wymieniano reklamowany produkt. Zaistniała sytuacja spowodowała, że więcej niż dotychczas mówi się o promowanych produktach.  „Teraz już chyba cała Polska wie, że na ból głowy – Etopiryna” – cieszy się Filip Wołowski.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami