Tomasz Kułakowski otwiera firmę doradczą TOK Consulting

Działalność rozpoczyna TOK Consulting – agencja specjalizująca się w public relations oraz doradztwie strategicznym z zakresu sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu. Firmę założył i kieruje nią Tomasz Kułakowski, związany wcześniej m.in. z Ryanair i PLL LOT.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca właśnie działalność TOK Consulting proponuje usługi public relations i doradztwa strategicznego przede wszystkim firmom z branż lotniczej, turystycznej, sportowej. rozrywkowej i reklamowej. Oferta agencji jest skierowana do podmiotów działających nie tylko w Polsce, lecz również całej Europie Środkowo-Wschodniej. Właścicielem i dyrektorem zarządzającym TOK Consulting jest Tomasz Kułakowski, który wcześniej zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Europie Środkowej linii lotniczych Ryanair oraz kierował biurami sprzedaży elektronicznej i obsługi klienta w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Ponadto pracował w agencji Sigma International, a także był PR i marketing menedżerem klubu koszykarskiego Polonia Warszawa oraz dziennikarzem „Gazety Wyborczej”.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa