Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

Emitowany od 25 lutego w poniedziałkowe wieczory w Dwójce nowyprogram Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł widownię pasma wktórym jest pokazywany. Audycja pod względem oglądalności wyprzedzatakże nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lisna żywo" wyniosła 3,56 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie24,60 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu programy emitowaneprzez TVP 2 w tym paśmie miały 1,79 mln widzów i udziały wynoszące12,19 proc.

W porze emisji programu "Tomasz Lis na żywo" (poniedziałki 21.10 -22.04) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscuznajduje się z Polsat z udziałem na poziome 24,23 proc. Stacja tanadaje w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVN (22,99proc., "Na Wspólnej", "Szymon Majewski Show" i "Krok od domu") iTVP 1 (głównie "Teatr Telewizji"; 5,54 proc.).

Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie popięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Na reklamach wyemitowanych wokół trzech pierwszych wydań programuTVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię