Tomasz Lisewski na nowym stanowisku w Philipsie

Tomasz Lisewski objął funkcję vice president market leader sektora Consumer Lifestyle na region Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Philips. Pracuje w niej od 2009 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako vice president market leader sektora Consumer Lifestyle w Europie Środkowej i Wschodniej Tomasz Lisewski kieruje w Philipsie zespołami z 18 państw, m.in. z Polski. Poprzednio Lisewski pełnił funkcję global marketing leadera pionu Personal Care, a wcześniej był dyrektorem generalnym sektora Consumer Lifestyle w Philips Polska.

Przed pracą w Philipsie Tomasz Lisewski przez 11 lat był związany z Kimberly-Clark, gdzie najpierw był szefem regionalnego marketingu marki Kleenex, potem general managerem w Polsce, aż wreszcie dyrektorem marketingu w europejskiej centrali koncernu w Anglii i Rosji. Wcześniej pracował w firmie San, gdzie zajmował się sprzedażą, a następnie w firmie Goman, w której zajmował się marketingiem marek kaw Elite i wprowadzeniem na polski rynek Polski marki Lavazza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych