Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland

Tomasz Sawicki objął funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland

W dziale strategii Isobar Poland Tomasz Sawicki wspierał klientów agencji w zakresie strategii komunikacyjnych w kanałach cyfrowych.

Przez ostatnich 9 miesięcy pracował jako digital strategic planner w GPD Advertising, a przedtem przez rok pełnił taką funkcję w TBWA. Wcześniej pracował w działach strategii m.in. w SoInteractive, Eura7 i Opcomie. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Lidl, Tyskie, BMW, Góralki, Smirnoff, Gino Rossi czy Comarch.

Jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Szkoły Strategii Marki SAR, studiował też socjologię na AGH. Obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich z zakresu strategii komunikacyjnych marek w obszarze mediów cyfrowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu