Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE

Tomasz Serwotka objął w Procter&Gamble stanowisko brand managera marki Lenor odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 7 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Serwotka awansował ze stanowiska senior associate brand managera marki Lenor. Funkcję tę pełnił od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata był market strategy&planning managerem marek Vizir, Ariel i Bonux. Wtedy odpowiadał też za region CEE pracując w oddziale P&G w Budapeszcie.

W latach 2012-2014 był associate brand managerem kategorii oral care  - zarządzał marketingiem tej kategorii na 8 rynkach europejskich. Wcześniej zarządzał biznesem kategorią szczoteczek elektrycznych Oral-B w regionie Europy Centralnej.

Tomasz Serwotka jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było