Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

Tomasz Strączyński i Igor Samul dołączyli do zespołu sprzedaży agencyjnej firmy Royal Ad. Obydwaj objęli stanowiska sales managerów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

Do zadań nowych pracowników należy współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Przez ostatnie cztery lata Tomasz Strączyński pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako account manager.

Igor Samul w przeszłości związany był z firmami Gry-OnLine, ARBOmedia. Pracował również jako management board assistant w Bitstar, gdzie odpowiadał m.in. za marketing oraz koordynację prac zespołu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"