Tomasz Trzósło head of marketing analytics w Bluerank

Tomasz Trzósło objął stanowisko head of marketing analytics w Bluerank.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Trzósło head of marketing analytics w Bluerank
Tomasz Trzósło

Jako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych.

Tomasz Trzósło pracuje w branży e-commerce od 2008 roku. Wcześniej pracował jako konsultant i strateg. Jest e-marketerem, trenerem marketingu internetowego - ekspertem w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Był jednym z 30 certyfikowanych trenerów Google Ads w Polsce od 2013 roku (aż do zakończenia programu w w 2018 roku).

Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup i również w Bluerank). Prowadził też własną agencję – ROIExperts.pl. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"