„Top Model” w wirusowej kampanii Cropp

Pod hasłem „No Damage, No Funky” trwa kampania reklamowa odzieży Cropp. W akcji – przygotowanej przez firmę LPP wspólnie z agencją Engine – wykorzystany jest wizerunek Nicole Rosłoniec z programu „Top Model”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Cropp jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji reklamowej tej marki, prowadzonej zresztą pod takim samym hasłem – „No Damage, No Funky” (więcej o kampanii z ub.r). Do znanych już bohaterów, takich jak Dr Damage i Mr Fun, dołączyli nowi: pralki z kosmosu i tajemniczy wirus, który przybył na Ziemię. Ponadto pojawiła się Andżela, w którą wciela się Nicole Rosłoniec, modelka znana z programu „Top Model”. Kreacja opiera się na historii pewnej publicznej pralni na przedmieściach Londynu, w której spotykają się wszyscy bohaterzy, czyli „Funky Family”.

grafika

W ramach akcji w zmienionej wersji – przygotowanej agencję interaktywną Engine – ruszyła strona cropp.com. Ponadto kampania obejmuje reklamy w internecie oraz działania ambientowe, nawiązujące do funkowego motywu przewodniego.

grafika

Całą akcję wymyśliła i przygotowała firma LPP, do której należy marka Cropp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?