Toyota Bank reklamuje lokatę „7 proc. na dzień dobry” (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa lokaty „7 proc. na dzień dobry” oferowanej przez Toyota Bank. Akcję przygotowały agencje K2 i Sales&More oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy lokaty „7 proc. na dzień dobry” informują, że czas jej trwania to jeden dzień, po którym klient otrzymuje swoje środki wraz z odsetkami (7 proc. w skali roku), dzięki czemu nie musi zamrażać oszczędności na dłuższy okres. - Ta oferta to połączenie bezpieczeństwa i dostępności do swoich pieniędzy z wysokim oprocentowaniem - przekonuje Piotr Nejman, kierownik wydziału marketingu Toyota Banku. - Dlatego starając się dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, postawiliśmy w kampanii na stonowany przekazi, podkreślający korzystne cechy produktu - dodaje.

Akcja reklamowa, zaplanowana na cały marzec, obejmuje telewizję (TVP, Polsat i TVN), radio (RMF FM, Radio Zet, TOK FM, Trójka), internet oraz outdoor (reklamy w wagonach warszawskiego metra).

Kreację kampanii przygotowała agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy ZenithOptimediaGroup i agencja Sales&More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana