"Tracker" - nowa płyta Marka Knopflera

17 marca ukaże się ósmy solowy album Marka Knopflera. Dzieło nosi tytuł "Tracker".

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Płyta zawiera 11 utworów. Materiał został nagrany w Londynie w British Grove Studios i wyprodukowany przez Knopflera i Guya Fletchera. W sesji wzięli udział Ruth Moody (z The Wailin' Jennys) - wokale, Nigel Hitchcock - saksofon i Phil Cunningham - akordeon.

Wydawnictwo promuje singel "Beryl".

Zestaw wydany zostanie na CD, podwójnym winylu, CD deluxe z 4 dodatkowymi utworami oraz specjalnym boksie, zawierającym CD, winyle, dodatkowe CD z 6 dodatkowymi utworami, DVD z ekskluzywnym, krótkim filmem, wyreżyserowanym przez Hanrika Hansena oraz wywiadem z Knopflerem opowiadającym o nowym albumie.

Notki w książeczce do płyty zostały specjalnie napisane przez amerykańskiego autora Richarda Forda.

Oto tracklista:"Laughs and Jokes and Drinks and Smokes""Basil""River Towns""Skydiver""Mighty Man""Broken Bones""Long Cool Girl""Lights of Taormina""Silver Eagle""Beryl""Wherever I Go" featuring Ruth Moody

13 lipca 2015 Mark Knopfler wystąpi w krakowskiej Arenie.

Poprzedni longplay Brytyjczyka to "Privateering" z września 2012 roku.

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication