Transseksualny nastolatek uczy się golić w nowej reklamie Gillette (wideo)

„First shave, the story of Samson” - pod tym tytułem marka Gillette emituje spot reklamowy w ramach swojej nowej kampanii, którą chce promować integrację płci. Jego bohaterem jest transseksualny nastolatek.

Udostępnij artykuł:
Transseksualny nastolatek uczy się golić w nowej reklamie Gillette (wideo)

Spot „First shave, the story of Samson” jest częścią kampanii pod hasłem „#MyBestSelf. Marka chce tą kampanią przypomnieć, że ma prawo i obowiązek bronić praw płci.

W reklamie pokazano, jak kilkunastoletni chłopiec, Samson, który jest transseksualistą uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. Nastolatek mówi: „Cieszę się, że jestem w punkcie, kiedy mogę się naprawdę ogolić”. Gdy się goli, jego ojciec nie tylko podpowiada mu, jak to robić i doradza, ale też zachęca.

Spot kończy się słowami: „”Whenever, Wherever, However it happens. Your first shave is special”.

Gillette zapowiada, że będzie podejmować coraz więcej działań i angażować się coraz aktywniej w to, jak temat związany z transseksualizmem jest wykorzystywany w marketingu.

Na początku tego roku marka Gillette Venus rozpoczęła kampanię #MySkinMyWay z udziałem aktywistki transpłciowej Jazz Jennings.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję