'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure

Pod hasłem "Trzech Mercurierów" przebiega kampania reklamowa siecihoteli Mercure. Akcja obejmuje internet i BTL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku września kampania sieciMercure reklamuje przede wszystkim trzy należące do niejhotele: Mercure Skalny Karpacz, który funkcjonuje pod tą nazwą odniedawna, oraz Mercure Grand Warszawa i Mercure HeveliusGdańsk, które przeszły ostatnio gruntowne renowacje.Kreacja pod hasłem "Trzech Mercurierów" wynika ze strategiipromocyjnej firmy opartej na wykorzystywaniu skojarzeń zpopularnymi filmami. Przekaz jest skierowany do osób, którepodróżują w celach biznesowych i potrzebują lokalizacji w centrachmiast z komfortowymi warunkami.

Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, money.pl,tvn24.pl, serwisy dzienników i magazynów, mercure.com,accorhotels.com oraz orbis.pl) oraz w ramach działań BTL wewszystkich hotelach Mercure w Polsce. Kreację kampanii -zaplanowanej na dwa i pół miesiąca - przygotowała agencja imediaPR, która prowadzi również wsparcie z zakresu public relations,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe