TVN: 57,6 mln zł w internecie, spadek r/r o 10 proc.

W III kwartale br. Grupa TVN zanotowała w internecie 57,6 mln zł przychodów, czyli o 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływu samego Onetu wyniosły 52,3 mln zł, a więc o 7,2 proc. mniej niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bardziej niż wpływy portalu Onet spadły przychody serwisów tematycznych Grupy Onet, które wyniosły 5,37 mln zł, czyli aż o 30,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Grupa TVN tłumaczy to niższymi przychodami reklamowymi serwisów Zumi i Onet VOD.

Natomiast ogólny spadek wpływów swojego segmentu internetowego firma uzasadnia słabszymi wynikami rynku reklamy graficznej. Wyraźnie zmalała też EBITDA - o 10,5 proc. dla całego segmentu online, a o 5,3 proc. dla Onetu.   

grafika

III kwartał br. to ostatni okres rozliczeniowy, w którym wyniki Onetu są przypisane wyłącznie Grupie TVN. Na początku listopada sfinalizowano bowiem transakcję, w efekcie której 75 proc. udziałów w portalu przejęła spółka Ringier Axel Springer Media AG, płacąc za nie 960 mln zł (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały