Discovery Polska dokapitalizowana do kwoty 46,05 mln zł

W połowie października spółce Discovery Polska podwyższono kapitał z kwoty 49,5 tys. zł do 46,05 mln zł. Celem ma być dokapitalizowanie nadawcy kanału Metro, spółki Green Content.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Discovery Polska dokapitalizowana do kwoty 46,05 mln zł
fot. Shutterstock.com

Kanał Metro jest dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Wystartował na początku grudnia 2016 roku.

Niemal połowę akcji (48,94 proc.) spółki Green Content jesienią 2016 roku od Grupy Agora odkupiła Discovery Polska, a w kolejnym roku odkupiła pozostałe udziały.

Teraz jak podaje biuro prasowe spółki, podwyższenie kapitału zakładowego Discovery Polska ma być związane z chęcią dokapitalizowania Green Content. - Podwyższenie kapitału zakładowego Discovery Polska zostało przeprowadzone w związku z planowanym dokapitalizowaniem Green Content, spółki zależnej od Discovery Polska. Dzięki temu możliwe będzie m.in. finansowanie rozwoju kanału Metro, którego nadawcą jest Green Content - poinformowała nas Katarzyna Issat z TVN Discovery Polska.

Metro dostępne jest na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej, średni udział kanału Metro w 2019 roku wyniósł 0,36 proc. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję