TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”

Telewizja TVN rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej ramówki. Promowane w niej będą przede wszystkim trzy formaty: „Project Runway”, „Sama słodycz” i „X Factor”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVN promuje wiosenną ramówkę. „Stawiamy głównie na internet”
Shutterstock.com

- Główny nacisk w kampanii zewnętrznej postawimy na internet - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN.

Działania realizowane będą m.in. na dużych portalach, w mediach społecznościowych czy na Youtube. Poza tym w akcji promocyjnej wykorzystana zostanie prasa (pisma telewizyjne, magazyny lifestylowe, dzienniki), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska), a także outdoor (nośniki wielkoformatowe).

- Budżet tegorocznej kampanii wiosennej jest podobny jak przy poprzednich - podkreśla Szafarz.

Szczegółów stacja nie ujawnia. Kreację TVN przygotował samodzielnie, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

TVN realizuje też działania autopromocyjne, których elementem jest emitowany na antenie stacji od wczoraj spot wizerunkowy (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana