TVN: 'Superwizjer' traci widzów

Jesienne odcinki magazynu reporterów TVN "Superwizjer" oglądaśrednio 859 tys. widzów. W analogicznym okresie przed rokiemprogram śledziło 1,06 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Stacja podczas emisji "Superwizjera" ma 15,63 proc. udziału wrynku (w grupie komercyjnej 16-49 udział wynosi zaledwie 11,02proc) i trzecią pozycję na rynku. Pierwsza pozycja z udziałem napoziomie 22,64 proc. przypada telewizji Polsat ( filmy fabularne).Drugą lokatę zajmuje TVP1 (16,37 proc., filmy fabularne).

Magazyn "Superwizjer" pojawia się na antenie TVN regularnie odmarca 2001 roku. Prezentuje reportaże o ludziach i ich życiowychdoświadczeniach, podejmuje tematy związane m.in. z korupcją,błędami wymiaru sprawiedliwości czy skandalami w instytucjachpaństwowych. Reportaże "Superwizjera" zdobyły m.in.: trzy razynagrodę Grand Press, dwa razy nagrodę Fundacji Batorego "Tylko rybanie bierze" oraz inne wyróżnienia.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]