TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'

Nowy serial obyczajowy Jedynki "Siostry" ogląda więcej widzów niżnadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Opowiadająca ozwariowanych zakonnicach produkcja podniosła też o milion osóboglądalność pasma w którym jest emitowana w porównaniu doanalogicznego okresu ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żetrzy pierwsze odcinki serialu "Siostry" obejrzało średnio 3,46 mlnwidzów, dając stacji 29,85 proc. udziału w grupie 4+ 23,75 proc. wgrupie komercyjnej 16-49. Natomiast rok temu programy emitowane w otej porze (soboty ok. 17.25) oglądało w TVP 1 średnio 2,43 mlnosób, a udziały wynosiły odpowiednio 24,31 proc. i 20,46 proc.

W paśmie emisji produkcji Jedynka wygrywa zkonkurencją. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 21,34proc. zajmuje stacja TVN, emitująca wtedy powtórki serialu"Brzydula". Dalej plasują się: Polsat (9,95 proc.; gł. "Chirurdzy"i "Światowe Rekordy Guinnessa") i TVP 2 (7,53 proc. "Słowo naniedzielę", programy lokalne, "Tancerze").

"Siostry" gromadzą przed telewizorami główniekobiety, widzów powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi,małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym.

Widownia "Sióstr" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu

Profil widowni produkcji

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska