TVP 2: gwiazdy na lodzie bez miliona widzów

Druga edycja programu rozrywkowego Dwójki "Gwiazdy tańczą nalodzie" ma o około milion widzów mniej niż pierwsza seriatanecznego widowiska nadawana jesienią zeszłego roku. Mimo spadku,show nadal wygrywa z propozycjami konkurencji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio każde z trzech pierwszych wydań drugiej serii widowiska"Gwiazdy tańczą na lodzie" oglądało 3,2 mln widzów przy udziale wrynku na poziomie 23,35 proc. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Słabiej programradzi sobie w grupie komercyjnej (16-49), gdzie udział wyniósł16,79 proc.

Wyniki pierwszej edycji show, emitowanej od końca września 2007roku, były lepsze - trzy pierwsze jej odcinki przyciągnęły przedekrany średnio 4,12 mln osób przy udziale wynoszącym 30,69 proc.(24,97 proc. w 16-49).

Mimo spadku widowni programu, w paśmie jego emisji, TVP 2 jestliderem rynku telewizyjnego. Za Dwójką znajdują się: TVN (kanał tenemituje filmy, które ogląda 3,03 mln widzów); TVP 1 ("Determinator"i filmy; 2,26 mln) i Polsat (filmy; 2,08 mln).

Show "Gwiazdy tańczą na lodzie" przyciąga prze telewizory główniekobiety, widzów powyżej pięćdziesiątki, mieszkańców wsi i średnichmiast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"