TVP 2: program Kammela w piątki o 19.00

Teleturniej "Dzieciaki górą", który poprowadzi Tomasz Kammel,będzie emitowany na antenie Dwójki w piątki o 19.00 - wynika znaszych informacji. Format w jesiennej ramówce zajmie miejsce"Wideoteki dorosłego człowieka", która zostanie przeniesiona naśrody na 19.35.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W programie brać będzie udział siedmioro dzieci (w każdymodcinku te same osoby) i czterech dorosłych, którzy będą musielizmierzyć się ze sobą rozwiązując zadania i odpowiadając na pytania.Gra składać się będzie z pięciu rund. Za każdym razem, gdy dorosłymuda się wyeliminować jedno z dzieci, ich wygrana będzie rosła, aleostateczne rozstrzygnięcie, czy nagroda do nich trafi, nastąpidopiero w finałowej rundzie.

Casting dla dzieci, które chciałyby wziąć udział w programie,odbędzie się w najbliższą sobotę 26 lipca w godz. 10.00 do 20.00 wbloku F Telewizji Polskiej w Warszawie. Warunki stawianenajmłodszym kandydatom to wiek od 9 do 15 lat i wyróżniającezdolności.

Program "Dzieciaki górą" wyprodukowany zostanie dla Dwójki przezfirmę Endemol Polska. Teleturniej powstaje na licencji formatu "TheKids Are All Right", który stworzony został w Wielkiej Brytanii,gdzie pokazuje go publiczna BBC 1. Format sprzedano już m.in. doWłoch, na Bliski Wschód i do RPA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu