TVP Seriale i Kino Polska gonią AXN

We wrześniu br. wśród stacji filmowych pozycję lidera utrzymał AXN, ale po piętach depczą mu TVP Seriale i Kino Polska. Największym wzrostem pochwalić się mogła Cinemax 2, z kolei ponownie najwięcej straciła znikająca niebawem Zone Romantica.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów filmowych we wrześniu br. zajęła stacja AXN, której udział wzrósł o 17,2 proc. do 0,71 proc. Druga lokata przypadła kanałowi TVP Seriale. Jego udział wzrósł aż o 115,5 proc. i uplasował się na poziomie 0,69 proc. Ostatnie miejsce podium zajęło Kino Polska. Stacja ta we wrześniu br. zanotowała wzrost udziału aż o 111,8 proc. do 0,64 proc.

Największy wzrost oglądalności, wynoszący aż 210 proc., w ubiegłym miesiącu odnotował Cinemax 2. Miał on jednak tylko 0,03 proc. udziału i znalazł się w zestawieniu na drugiej pozycji od końca (taki sam wynik osiągnął Cinemax, zajmujący pod względem widowni ostatnią lokatę).

Z kolei ponownie najwięcej straciła Zone Romantica, która uplasowała się na piątej pozycji od końca. Jej udział spadł aż o 62,4 proc. i wyniósł 0,05 proc. Niebawem kanał ten zostanie przekształcony w CBS Action, być może nastąpi to już pod koniec roku (więcej na ten temat).

W grupie wiekowej 16-49 liderem we wrześniu br. także była stacja AXN z udziałem na poziomie 0,85 proc., po wzroście o 6,4 proc. Wiceliderem też były TVP Seriale (0,82 proc. udziału, wzrost aż o 115,0 proc.), a trzecią pozycję zajęło Kino Polska (0,76 proc.; + 138 proc.).

W tej grupie najwięcej zyskał kanał Cinemax, którego udział zwiększył się tutaj aż o 460 proc. Z kolei największym spadkiem dotknięta i tutaj została Zone Romantica (aż o 82,1 proc.). Stacja ta znalazła się tutaj na ostatnim miejscu.

Największą widownię w kanałach filmowych we wrześniu br. osiągnął serial „CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, który na antenie AXN oglądało aż 433 tys. widzów. Ogółem AXN w top 10 umieściła aż sześć pozycji. Dwie lokaty zajęły programy wyemitowane przez Kino Polska, a po jednej pozycje z anten TVP Seriale i HBO.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej