TVP1 liderem świątecznego weekendu

Największy udział w rynku w świąteczny weekend zanotowała Jedynka,drugą najchętniej oglądaną stacją była TVN. Najpopularniejszymprogramem w sobotę, 31 października, był "Mam talent", zaś 1listopada serial "Ojciec Mateusz".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Przeciętny Polak oglądał telewizję przez 4 godziny i 44 minuty(w sobotę 4h 29min, w niedzielę 4h 52 min) - wynika z danych AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

31 października najchętniej wybierana, zarówno w grupie 4+, jaki 16-49 była telewizja TVN (23 i 26,5 proc. udziału). Liderem 1listopada , w Dzień Wszystkich Świętych, była Jedynka (21,2 proc.udziału), zaś w grupie komercyjnej telewizja Polsat (20,44 proc.udziału).

W TOP15 do TVP1 należy 7 pozycji, do TVN - 6 pozycji. Po jednejpozycji przypada Polsatowi i Dwójce. Wśród filmowych hitów weekendu- "Lawina" (premiera z 4,45 mln widzów), "Uwierz w ducha" (3,94 mlnwidzów) oraz "Miss Agent"(3,41 mln widzów).

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?