Marysia Jeleniewska w kampanii lodów Twister

Pod hasłem „Rozkręć się z Twisterem – Do It Yourself!” wystartowała kampania reklamowa lodów Twister (Unilever), realizowana przez agencję Cut The Mustard. Ambasadorkami projektu zostały Marysia Jeleniewska i artystka Oliwia Cajdler z Glina Store.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Marysia Jeleniewska w kampanii lodów Twister
fot. materiały prasowe

W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister. Za projekt odpowiada influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy energetyczny i kolorowy spot, sesja zdjęciowa, socialowy konkurs, meet & greet z influencerką oraz komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl, który zaprasza młodych do pokazania, jak kolory i smaki Twistera pobudzają ich kreatywność w wybranej pasji. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy.

W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci. 

Za ideę i egzekucję kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek